martes, 5 de mayo de 2015

UN DIA DE TEATRE


Hola a tots! Sóc Mònica i hui vaig a eixir-me un poc de la temática del blog per a contar-vos una experiència fantástica.

Quan el meu profesor ens va dir alsmeus companys i a mi que anàvem a representar un esquetx, jo estaba molt contenta. M'encanta el teatre!
La mala sort va ser que els diez dels assajos jo estaría a París en un viatge organitzat pel departamento de francés. Aleshores, Fernando (que també anava al vitge) i jo ho faríem després de vacances.
Aleshores era necessari que buscàrem un esquetx que fòra principalment de dos personatges. i vam escollir "Ni gota, ni gota".
Un dia, durant les vacances de Pasqua, vaig anar a casa de Fernando per a assajar. Majorment el que vam fer va ser estudiar els diàlegs i memoritzar-los. Calia que els estudiàrem bé; no volíem que se'ns oblidara res.
Quan vam tornar de vacances, els companys havíen de fer una redacció sobre la seua experiencia. Com nosaltres no podíem fer-la, ens dedicàvem a assajar al final de l'aula. Mentre assajàvem, anàvem pensant en quins objectes portaríem.
El dia d'abans de la representació vam quedar per a assajar el teatre de manera més seriosa, amb les acotacions, les frases i l'atrezzo.
Per fi va arribar el dia. Abams de començar l'actuació, jo estaba preparant la música i la resta d'aparells mentre Fernando em deia:"Estic nerviós!". I clar, jo també em posava nerviosa. Però finalment, tot va eixir bé.

                                                                          -Mònica



No hay comentarios:

Publicar un comentario