domingo, 10 de mayo de 2015

EXPERIENCIA INOLVIDABLE

Un dia com altre qualsevol, en la classe de Valencià el professor Vicent Navarro ,ens va dir de fer una obra de teatre relacionat amb el llibre Spot, vàrem fer l'esquetx de "El oro refleja en ti mis sentiminetos".

El grup estava compost per Marcos Juanvi i Jorge .
El paper de Teresa el feia Marcos; Ignasi, Juanvi, i Enric, jo.

Als assajos ens vàrem posar d'acord ràpidament perquè en l'escenari de decoració no anàvem  a posar res i de vestimenta era Marcos l'únic que s'anava a vestir per a l'obra.

En l'espectacle em vaig posar molt nerviós i a vegades se m'he oblidava el que tenia que dir.

Jo crec que tots vàrem fer bé l'obra pero algunes persones se'ls oblidava algunes frases, m'agradaria fer una altra obra.

Jorge Martínez
   3B

No hay comentarios:

Publicar un comentario