martes, 17 de febrero de 2015

                                                              MADRID

Madrid és la capital d'Espanya. Vaig estar 3 dies quan tenia 11 anys amb els meus pares. El primer dia vaig visitar la Gran Via que mesura 1'3 km i les obres de creació van durar des del 1910 fins al 1929.
El segon dia, pel matí, vaig visitar el Palau Reial i el Temple de Debod. Al Palau Reial no viuen els reis, sols s'utilitza en ocasions especials. El Temple de Debod és un regal que va fer Egipte a Espanya l'any 1968 per l'ajuda rebuda a la construcció de la presa d'Asuàn.
Per la vesprada vaig anar al parc del Retir i vaig veure per fora el Museu del Prat. El parc del Retir consta de 118 hectàrees i té instal·lacions con el palau de Cristall, la casa de Feres,una rosada... El Museu del Prat té més o menys 27.000 obres d'art. Aquestes obres són de pintura espanyola, italiana, flamenca, francesa, alemanya i britànica.
Havíeu escoltat parlar d'aquestes zones de Madrid? Les heu visitat? Conteu-nos les vostres experiències.

Mònica Segarra

3 comentarios:

  1. Madrid es una ciutat molt gran i molt bonica .Ni ha moltes coses que veure i es molt dificil de veure en 3 dies.

    ResponderEliminar
  2. Jo he anat a Madrid i és molt bonic. És molt gran y no podría veure'l en 3 dies.

    ResponderEliminar
  3. Madrid es un lloc molt bonic jo he anat , m'agrada este article esta bé fe

    ResponderEliminar